Wednesday, July 8, 2009

Sem Baru Cabaran Baru

skang ni (july 09), aku da masuk sem 5 da, da kira senior laa tp aku ni tk pernah rase camtu... rase cam baru je masuk tp aku dah tk sabar dah nak habis blaja kat Uitm Chendering tu...
tapi kalau orang tanye aku, aku kdang2 malu nk kate aku budak uitm, bukan sebab uitm ni tk hebat.. hebat! tp sebab dulu aku ni masuk sane as a KYT student, masuk sem 3 baru tukar jadik Uitm, tu laa kalau org tanye aku blaja mane, aku still bgtau aku blaja "kyt jee" hehehe, kadang ade jugak yg tahu yg KYT dah tukar jadi UITM dyeorg respon balik.."oooo, kan daa tukar jadik Uitm Kan"... aku pun iyekan je, tp kalau org yg still tak tau pape pasal ni... just kate "oooooooo" tu je lah.. aku pon malas laa nak bagitau KYT da tukar jadik uitm segale......

Alkisahnya, sem ni aku stay kat rumah sewa dekat hujung ceruk kampung... ya tuhan, bosan laa... baru sehari aku stay sini aku da rase bosan gila babi da.. tak tau camne 4 bulan aku akan bertahan kat sini...
bulan pose lagi nanti... nak cari kedai jauh berbatu2...
mmg jauh, nk keluar depan rumah pon takut sebab depan rumah gelap nk mampos.. paya keliling...
aku ade jugak bincang ngan roomate aku(afif) nk pindah balik Norazila...
Norazila ni restoran kat mane aku sewa bilik kat atas kedai tu mase sem 3-4... tempat tu mmg sempit tapi aku suke sebab tempat tu dekat segale kat kedai ke,(Wahyu Mart, 7E , Pustaka D'ayuni), Kedai makan( Norazila, Mok Ani) CC, Kampus... ape jelah, semua dekat, kat rumah aku sewa skang ni segalenye jauh serba serbi.. adoyh.... nk jalan g kampus pon sejam kot baru sampai... nk jadi ke cerita.... tadi(8/9/09) aku g laa makan kat norazila, nk amik bil makanan, tup tap 2x,Pok Jak bgtau yg kat atas tu yakni bilik sewa aku dulu budak perempuan yg akan sewa... kechiwanya aku? waaaaaaa, aku nk jerit da... ape yg aku ngan roomate(afif) nk tibe2 hancus gitu je... jadi nak tak nk terpakse laa aku duduk rumah sewa yg luas tp bosan yg amat ni sampai abih sem ni....
korang seme doakan laa untuk aku ea...

* pok jak, simpan bilik ke saye sutir eh..:P
*sape ade bilik kat area norazila nok bagi sewa bgtau saye eh..:P
wahwahwah.......

No comments:

Post a Comment