Wednesday, January 6, 2010

GETTING HERE BACK...

oloh, 

lame beno doh wase dop update blog..

since first pose ari tu aku dop update2 kowt..

busy laa, dengan kelas, kuiz, test semua, 

but, all the things about it did not give me hell..

hahaha..

tp skang ni da practikal... my life da berubah... 

buhsan, mengira detik mase nok balik, nok habis praktikal..

waaa, setiap mase berlalu tu seakan lame sangat...

tengok2 baru pukul 10, 12, 2, 4 , 5, 

hahaha, first time mase memberi kesan yg amat mendalam pada diri aku...

practikal kat sini... Okek je lah..

nothing wonderful pon..

tp takde laa menyusahkan sangat..

hahaha.. (ye dop)?????..


aku admit, aku rindu sangat nk pergi kelas

and have a good time with all my fren..

now, i kinda missing everyone especially

  1. all my house-mate
  2. all my lecturer.. (rindu nak ngumpat2 ngan semua... Puan fida, nanti i dtg ek)
  3. all my friends...
  4. semua laa bende2 kat kampus tu...
  5. air cincau...
  6. kerusi meja blakang blok c
  7. tandas blok c tingkat atas
  8. pok guard... i selalu  pretend lewat ke kelaskalo lalu dpan pokguard... takut kene tagak..
  9. kelas2 yg aku pernah masuk dan blaja ari tu..

even time blaja tu mmg pening dengan assignment , keje, test, paper segale..

tp aku mmg enjoy, ye macam kepeningan yg seronok..

hahaha...

k lah deh... malas doh nok naip banyok2.. lengoh jari, hahaha...

wish me luck here ek...

to all my friends, prac elok2 okey....

counting the day, we still have 74 more days..

hahaha


No comments:

Post a Comment