Sunday, February 27, 2011

Mood: Activate Sherry


Lame nye rase ambe dop care blog ambe ni, bersawang skali doh die... sian plop...  pahni ambe kene laaa jage hati blog ambe ni baik2 deyh..  ololol sayang-sayang.. disebabkan ambe ni solo, ambe wak jadi blog ambe ni GF ambe pon molek jgop kan.. hahaha(gelak besar)

kalau nk jadikan GF, kene ade name, baru sedap dengor kan, kalau org tanye dok lah jadi gini:-

Org tanye ambe@Penanye: Mu single ke weyh

Aku@Penjawab: Dok r, couple doh, couple ngan blog aku

(dok sdap kan dengor gitu walaupon jawab dengan penuh confident ala2 Oprah Winfrey)

Jadi, hari ni ambe nk namekan blog ambe ni dengan name yang ala2 perempuan cantik gebu... nak jawab soalan kat atas tu pon (*merujuk kepada soalan dia atas dimana org bertanyakan status aku, terima kasih) mau confident..

Jadi, dengan rasminye aku namekan blog aku ni sebagai Sherry (* bukan merujuk kepada sherry merlis pelakon ala2 suam kuku malaysia itu) dan pada tanggal dan ketika ini, status aku adalah IN RELATIONSHIP WITH SHERRY :) ( waaah, aku dah ade gf, name sheryy lagi!!) 

oklah, ambe gembire dengan status ambe ni sekarang... dengan ini, ambe chow dulu okey..                                                   

No comments:

Post a Comment