Friday, August 21, 2009

ASSIGNMENT,QUIZ, PRESENTATION,PONTENG......



ASSIGNMENT
aduh, dah name student, mmg keje bertimbun2,
ari khamis lepas, satu beban dah hilang...
BEL nyer assgnment 1 dah siap hantar...
besh giler....
hahahaha...
tp nk habis ke siap tu mmg bahana,
haha, tak kesah laa sebab semuanya dah siap..
dah ade kat tangan miss jue suda...

PRESENTATION
minggu yg same jgk aku kne buat presentation subjek ADMIN...
hahahaha, tk prepare langsung coz sibuk ngan BEL..
tp alhamdulillah, presentation tk laa hancossss...

KUIZ
minggu same ade kuiz admin jgk..
mak aii.... jenuh mata, kepala otak ngan body nk membaca...
tibe hari kuiz, mak aii nk mengamuk aku
yelah
lain aku bace, lain yg masuk..
yg aku bace terlebih, sikit yg masuk
yg aku bace sikit, banyak yg masuk
alahai donia...
mujurlah ape yg aku bace sket2 tu still ade dlam kepala otak...boleylaa jawab..

PONTENG...
bukan ponteng sebenarnya, tp tk larat yg amat sebab semalam tu tidur lewat coz nk buat BEL
aduh, ade jgk rase bersalah tp nk buat camne...
mmg tk larat sangat...
harap Puan Norazila tk lah marah kat 16 org yg ponteng tu...
SORRY!

No comments:

Post a Comment