Saturday, August 22, 2009

First Puase, Alahai..........

hurm...
first puase bukan main excited..
yelah, boleh bukak puase kat rumah..
tp tau2 jelah kalo kat rumah makanan bertimbun...
siap pergi beli kueh mueh kat bazar lagi..
ko ingat perut ko tong sampah ke ape...
hey biarlah....
pastu aku makan laa...
bersemangat gila...
siap tambah menambah....
pastu alahai.. kenyang.. full.. overload....
nak jadik kan cerita, sampai je kat rumah sewa...
aku ckp kat afif

Aku: afif, aku kenyang dooh lalu doh ea, makan banyok ngat
Afif:mu mkan gape?
Amin: banyok laa, aduh... jap eh nok g vomitted jap
Afif: ok, ( tengoh tgk video kat youtube)

pastu aku pon g laa
weeek. weeek... weeek...
hahahaha
lega gila..

pastu sudoh tu, aku mkn nasi lauk ayam pulok
wakakakaka...
aku pon kenyang....
hahaha....


the end..

1 comment: